Γούναρης Αστέριος

Η Τράπεζα θεμάτων λειτουργεί στην παρακάτω διεύθυνση.

http://exams-repo.cti.gr/


Τα θέματα της Τράπεζας θεμάτων:


Θέματα ΑΛΓΕΒΡΑΣ Α Λύκείου:
2ο Θέμα σε pdf χωρίς κενά και σε doc
4ο Θέμα σε pdf χωρίς κενά και σε doc


Αλγεβρα Α Λυκείου-Μιχαήλογλου & Πατσιμάς -  Τράπεζα Θεμάτων με Απαντήσεις σε pdf

Αλγεβρα Α Λυκείου-Λύσεις Τράπεζας Θεμάτων 2014, Εκδόσεις Πατάκη-Με λύσεις σε pdf

Αλγεβρα Α Λυκείου-Λύσεις Τράπεζας Θεμάτων 2014,(2ο και 4ο ΘΕΜΑ) mathematica.gr-Με λύσεις σε pdf


Θέματα ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α Λυκείου:
2ο Θέμα σε pdf και σε doc
4ο Θέμα


Γεωμετρία Α Λυκείου-Μιχαήλογλου & Πατσιμάς - Τράπεζα Θεμάτων με Απαντήσεις σε pdf

Γεωμετρία Α Λυκείου-Λύσεις Τράπεζας Θεμάτων 2014,(4ο ΘΕΜΑ) mathematica.gr τεύχη 1,2,3,4 σε pdf

 

Εξεταστέα ύλη 2013-2014

Για όλες τις τάξεις  ΕΔΩ

 

Άλγεβρα  Β Λυκείου:

Διδακτέα ύλη

 

Από το βιβλίο «Άλγεβρα Β΄ Γενικού Λυκείου»

 

Κεφ. 1ο: Γραμμικά Συστήματα

1.1               Γραμμικά Συστήματα

1.2               Μη Γραμμικά Συστήματα

 

Κεφ.2ο: Ιδιότητες Συναρτήσεων

2.1               Μονοτονία-Ακρότατα-Συμμετρίες Συνάρτησης

2.2               Κατακόρυφη-Οριζόντια Μετατόπιση Καμπύλης

 

Κεφ. 3ο: Τριγωνομετρία

3.1.             Τριγωνομετρικοί Αριθμοί Γωνίας
3.2.             Βασικές Τριγωνομετρικές Ταυτότητες
3.3.             Αναγωγή στο 1o Τεταρτημόριο

3.4              Οι τριγωνομετρικές συναρτήσεις
3.5              Βασικές τριγωνομετρικές εξισώσεις

 

Κεφ. 4ο: Πολυώνυμα - Πολυωνυ?ικές εξισώσεις

4.1.            Πολυώνυμα
4.2.           Διαίρεση πολυωνύμων
4.3.           Πολυωνυ?ικές εξισώσεις και ανισώσεις
4.4.           Εξισώσεις και ανισώσεις που ανάγονται σε πολυωνυμικές.

 

Κεφ. 5ο: Εκθετική και Λογαριθμική συνάρτηση

5.1.          Εκθετική συνάρτηση

5.2.          Λογάριθμοι (χωρίς την απόδειξη της αλλαγής βάσης)

5.3.          Λογαριθμική συνάρτηση (να διδαχθούν μόνο οι λογαριθμικές συναρτήσεις με βάση το 10 και το e.).


Εξεταστέα ύλη:

Από τη διδακτέα ύλη της Β΄ τάξης Ημερησίου ΓΕΛ, αφαιρούνται τα εξής:

Κεφάλαιο 1: σελ. 9-29

Κεφάλαιο 2: Κατακόρυφη-Οριζόντια μετατόπιση καμπύλης σελ. 40-48

Κεφάλαιο 3: Οι τριγωνομετρικές Συναρτήσεις σελ. 73-83

Κεφάλαιο 4: Προσδιορισμός ρίζας με προσέγγιση σελ. 145-146, σελ. 154-158

Κεφάλαιο 5: Ο αριθμός e - Νόμος εκθετικής μεταβολής σελ. 167-170, Αλλαγή βάσης σελ. 177-179, σελ. 186-192

Σημείωση: Αφαιρούνται όλα τα ιστορικά σημειώματα και οι γενικές ασκήσεις των κεφαλαίων.


 

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013 ? 2014

Για όλες τις τάξεις  ΕΔΩ 

 

 


Αρκετά καλύτερη επίδοση κατά Μ.Ο. από τα γραπτά του Α τετραμήνου. Δεν φτάσαμε όμως τον Μ.Ο. των προφορικών του Α τετραμήνου.

Ελπίζω στις τελικές εξετάσεις να φτάσουμε και να ξεπεράσουμε τους προφορικούς βαθμούς.

 

 

 

Τα θέματα ΕΔΩ

Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης μαθημάτικων της Α΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου (2013-2014)

 

 

 

α. Το πρώτο θέμα αποτελείται από δύο μέρη.
Το πρώτο μέρος περιέχει πέντε (05) ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου (πολλαπλής επιλογής, Σωστού -Λάθους, αντιστοίχισης) με τις οποίες ελέγχεται η γνώση και η κατανόηση των βασικών εννοιών και των σπουδαιότερων συμπερασμάτων της θεωρίας σε όσο το δυνατόν ευρύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης.
Στο δεύτερο μέρος ζητείται η απόδειξη μίας απλής πρότασης (ιδιότητας, λήμματος, θεωρήματος ή πορίσματος), που είναι αποδεδειγμένη στο σχολικό εγχειρίδιο.

 

 

 

β. Το δεύτερο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που είναι εφαρμογή ορισμών, αλγορίθμων ή προτάσεων (ιδιοτήτων, θεωρημάτων, πορισμάτων).

 

 

 

γ. Το τρίτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που απαιτεί από τον μαθητή ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης εννοιών και αποδεικτικών ή υπολογιστικών διαδικασιών.

 

 

 

δ. Το τέταρτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση ή ένα πρόβλημα που η λύση του απαιτεί από τον μαθητή ικανότητες συνδυασμού και σύνθεσης γνώσεων, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσής του.

 

 

 

Το δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα μπορούν να αναλύονται σε επιμέρους ερωτήματα που διευκολύνουν τον μαθητή στη λύση.

 

 

 

 

 

Η βαθμολογία κατανέμεται ανά εικοσιπέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα (4) θέματα.
Ειδικότερα, στο πρώτο θέμα το πρώτο μέρος βαθμολογείται με δέκα (10) μονάδες, ενώ
το δεύτερο μέρος βαθμολογείται με δεκαπέντε (15) μονάδες.

 

Στο δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα η κατανομή της βαθμολογίας στα επιμέρους ερωτήματα μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας τους και καθορίζεται στη διατύπωση των θεμάτων.

 

 

 

Το δεύτερο και το τέταρτο θέμα λαμβάνονται με κλήρωση από την τράπεζα θεμάτων, ενώ
το πρώτο και το τρίτο θέμα επιλέγονται από τους διδάσκοντες (ή τον διδάσκοντα) το μάθημα καθηγητές.

 

α. Το πρώτο θέμα αποτελείται από δύο μέρη.
Το πρώτο μέρος περιέχει πέντε (05) ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου (πολλαπλής επιλογής, Σωστού -Λάθους, αντιστοίχισης) με τις οποίες ελέγχεται η γνώση και η κατανόηση των βασικών εννοιών και των σπουδαιότερων συμπερασμάτων της θεωρίας σε όσο το δυνατόν ευρύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης.
Στο δεύτερο μέρος ζητείται η απόδειξη μίας απλής πρότασης (ιδιότητας, λήμματος, θεωρήματος ή πορίσματος), που είναι αποδεδειγμένη στο σχολικό εγχειρίδιο.

 

β. Το δεύτερο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που είναι εφαρμογή ορισμών, αλγορίθμων ή προτάσεων (ιδιοτήτων, θεωρημάτων, πορισμάτων).

 

γ. Το τρίτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που απαιτεί από τον μαθητή ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης εννοιών και αποδεικτικών ή υπολογιστικών διαδικασιών.

 

δ. Το τέταρτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση ή ένα πρόβλημα που η λύση του απαιτεί από τον μαθητή ικανότητες συνδυασμού και σύνθεσης γνώσεων, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσής του.

 

Το δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα μπορούν να αναλύονται σε επιμέρους ερωτήματα που διευκολύνουν τον μαθητή στη λύση.

 

 

Η βαθμολογία κατανέμεται ανά εικοσιπέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα (4) θέματα.
Ειδικότερα, στο πρώτο θέμα το πρώτο μέρος βαθμολογείται με δέκα (10) μονάδες, ενώ
το δεύτερο μέρος βαθμολογείται με δεκαπέντε (15) μονάδες.

Στο δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα η κατανομή της βαθμολογίας στα επιμέρους ερωτήματα μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας τους και καθορίζεται στη διατύπωση των θεμάτων.

 

Το δεύτερο και το τέταρτο θέμα λαμβάνονται με κλήρωση από την τράπεζα θεμάτων, ενώ
το πρώτο και το τρίτο θέμα επιλέγονται από τους διδάσκοντες (ή τον διδάσκοντα) το μάθημα καθηγητές.