Η Τράπεζα θεμάτων λειτουργεί στην παρακάτω διεύθυνση. Τα θέματα της Τράπεζας θεμάτων: Θέματα ΑΛΓΕΒΡΑΣ Α Λύκείου: Αλγεβρα Α Λυκείου-Μιχαήλογλου & Πατσιμάς - Τράπεζα Θεμάτων με Απαντήσεις σε pdf Αλγεβρα Α Λυκείου-Λύσεις Τράπεζας Θεμάτων 2014, Εκδόσεις Πατάκη-Με λύσεις σε pdf Αλγεβρα Α Λυκείου-Λύσεις Τράπεζας Θεμάτων 2014,(2ο και 4ο ΘΕΜΑ) mathematica.gr-Με λύσεις σε pdf Θέματα ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α Λυκείου: Γεωμετρία Α Λυκείου-Μιχαήλογλου & Πατσιμάς - Τράπεζα Θεμάτων με Απαντήσεις σε pdf Γεωμετρία Α Λυκείου-Λύσεις Τράπεζας Θεμάτων 2014,(4ο ΘΕΜΑ) mathematica.gr τεύχη 1,2,3,4 σε pdf
|
Εξεταστέα ύλη 2013-2014 Για όλες τις τάξεις ΕΔΩ
Άλγεβρα Β Λυκείου: Διδακτέα ύλη
Από το βιβλίο «Άλγεβρα Β΄ Γενικού Λυκείου»
Κεφ. 1ο: Γραμμικά Συστήματα 1.1 Γραμμικά Συστήματα 1.2 Μη Γραμμικά Συστήματα
Κεφ.2ο: Ιδιότητες Συναρτήσεων 2.1 Μονοτονία-Ακρότατα-Συμμετρίες Συνάρτησης 2.2 Κατακόρυφη-Οριζόντια Μετατόπιση Καμπύλης
Κεφ. 3ο: Τριγωνομετρία 3.1. Τριγωνομετρικοί Αριθμοί Γωνίας 3.4 Οι τριγωνομετρικές συναρτήσεις
Κεφ. 4ο: Πολυώνυμα - Πολυωνυ?ικές εξισώσεις 4.1. Πολυώνυμα
Κεφ. 5ο: Εκθετική και Λογαριθμική συνάρτηση 5.1. Εκθετική συνάρτηση 5.2. Λογάριθμοι (χωρίς την απόδειξη της αλλαγής βάσης) 5.3. Λογαριθμική συνάρτηση (να διδαχθούν μόνο οι λογαριθμικές συναρτήσεις με βάση το 10 και το e.). Εξεταστέα ύλη: Από τη διδακτέα ύλη της Β΄ τάξης Ημερησίου ΓΕΛ, αφαιρούνται τα εξής: Κεφάλαιο 1: σελ. 9-29 Κεφάλαιο 2: Κατακόρυφη-Οριζόντια μετατόπιση καμπύλης σελ. 40-48 Κεφάλαιο 3: Οι τριγωνομετρικές Συναρτήσεις σελ. 73-83 Κεφάλαιο 4: Προσδιορισμός ρίζας με προσέγγιση σελ. 145-146, σελ. 154-158 Κεφάλαιο 5: Ο αριθμός e - Νόμος εκθετικής μεταβολής σελ. 167-170, Αλλαγή βάσης σελ. 177-179, σελ. 186-192 Σημείωση: Αφαιρούνται όλα τα ιστορικά σημειώματα και οι γενικές ασκήσεις των κεφαλαίων.
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013 ? 2014 Για όλες τις τάξεις ΕΔΩ
Αρκετά καλύτερη επίδοση κατά Μ.Ο. από τα γραπτά του Α τετραμήνου. Δεν φτάσαμε όμως τον Μ.Ο. των προφορικών του Α τετραμήνου. Ελπίζω στις τελικές εξετάσεις να φτάσουμε και να ξεπεράσουμε τους προφορικούς βαθμούς.
Τα θέματα ΕΔΩ Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης μαθημάτικων της Α΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου (2013-2014)
α. Το πρώτο θέμα αποτελείται από δύο μέρη.
β. Το δεύτερο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που είναι εφαρμογή ορισμών, αλγορίθμων ή προτάσεων (ιδιοτήτων, θεωρημάτων, πορισμάτων).
γ. Το τρίτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που απαιτεί από τον μαθητή ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης εννοιών και αποδεικτικών ή υπολογιστικών διαδικασιών.
δ. Το τέταρτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση ή ένα πρόβλημα που η λύση του απαιτεί από τον μαθητή ικανότητες συνδυασμού και σύνθεσης γνώσεων, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσής του.
Το δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα μπορούν να αναλύονται σε επιμέρους ερωτήματα που διευκολύνουν τον μαθητή στη λύση.
Η βαθμολογία κατανέμεται ανά εικοσιπέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα (4) θέματα.
Στο δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα η κατανομή της βαθμολογίας στα επιμέρους ερωτήματα μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας τους και καθορίζεται στη διατύπωση των θεμάτων.
Το δεύτερο και το τέταρτο θέμα λαμβάνονται με κλήρωση από την τράπεζα θεμάτων, ενώ
α. Το πρώτο θέμα αποτελείται από δύο μέρη.
β. Το δεύτερο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που είναι εφαρμογή ορισμών, αλγορίθμων ή προτάσεων (ιδιοτήτων, θεωρημάτων, πορισμάτων).
γ. Το τρίτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που απαιτεί από τον μαθητή ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης εννοιών και αποδεικτικών ή υπολογιστικών διαδικασιών.
δ. Το τέταρτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση ή ένα πρόβλημα που η λύση του απαιτεί από τον μαθητή ικανότητες συνδυασμού και σύνθεσης γνώσεων, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσής του.
Το δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα μπορούν να αναλύονται σε επιμέρους ερωτήματα που διευκολύνουν τον μαθητή στη λύση.
Η βαθμολογία κατανέμεται ανά εικοσιπέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα (4) θέματα. Στο δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα η κατανομή της βαθμολογίας στα επιμέρους ερωτήματα μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας τους και καθορίζεται στη διατύπωση των θεμάτων.
Το δεύτερο και το τέταρτο θέμα λαμβάνονται με κλήρωση από την τράπεζα θεμάτων, ενώ |